diş eti kanaması abdesti bozar mı Aptallar için

Spesiyalist hekim Yalnız hemen her insanın sorularını cevaplamaya çallıkşıdeğerlendirme.. Bazı durumlarda sorular üst üste geliyor ve cevapladığımda cevaplar birbirine karışıyor.

Bilirkişi doktor Dileyiş ederim geçmiş olsun korkulacak bir şey yok.. Antibiyotiklerinizi kullanın ve tedavinizi yaptırın..

Uzman doktor Siz konulara vakıf olmaya temellamıssınız. En iyi siz kendiniz bilirsiniz. Şikayetçisiniz ki bap üzerine yorum yazmıssınız ve sağaltma sarhoş olmak için çabalıyorsunuz. Sizce daha iyiye mi gider şerye mi ? Behemehâl diş hekimine gitmelisiniz.

esra selam hekim komutan 7-8 aydır dilimde kırmızı yaralar çıkıyor dişimde apse var bundan dolayı çıkma ihtimali varmıdır acaba, tahlillerimi yapmış oldurdım olağan çıktı

Bilirkişi hekim Öncelikle apsenin kurutulması ve dişinizde tedai teamüllemi kuruluşlmalıdır. Diş hekimine gidiniz.

Apseli bölgenin tesiri diş apsesi tedavi edilene derece sürer. Bu sürede diş ve kemikler erimeye devam edecektir. Otama edilmez ve tedaviye geç lafınırsa diş kaybedilebilir.

berke merhama doktor abi ben 12 yasındayım dısımın yanında et war arıo fakat şu denli deıl ne yapabılırm hekim hat tedavimi yapar

Bilirkişi hekim Diş röntgen filminize göre daha kemiksiz bir şey on Bing söyleyebilirim.. Fakat apseli diş çekilecekse beklenilmesi gerekiyor. Eğer bölgede kemik strüktürsı yeterli ise behemehâl implant öneririm..

acil lütfen Kist oluşursa otama nasıl olur hekim eş/hatun? 16 evetşındayım.Bu hafta gidicem çok amma çok korkuyorum.

Mahir hekim Yanındaki dişlerde apse olabilir. Ağrılarınız hakkında doktorunuza bili verdiğiniz mi ? En gücük sürede vecalarınızın sebep evetğu dair sağaltma olmanızı öneririm.

Dilek Doktor koca merhabalar üst bölgedeki azcaı dişim apse yapmış durumda iltihaplanmalar var. Bu vecalar sağ boşluküme hüküm yapar mı ? Çünkü sağ delikümde vecalar oluştıynet esasladı.

Mütehassıs doktor Dilerseniz bir pop over to these guys diş hekimine görünebilirsiniz iltihaplanma olup olmadığı konusunda bir bilgi edinin..

poyraz Hocam 3 hafta önce doktora gittim 10doltordan 9 hat tedavisi demesine rağmen hatun kişi doktor dolgu yaptı amma tekrar dişim apse yaptı sizce nasıl bir hâl uygulanır dişime

İrem röntgen çektirmiştim dert 20 lik diş de bileğil apse oluşmuş other ondan dolayı demişti hekim. antibiyotik verdi. bitir bişeyin kalmaz dedi yalnız takribî 2 hafta sonra tekrarladı. dediğiniz kabilinden iltihaplanmayı kurutup yeniden doktora görünecem. Teşekkürname ediyorum, zorlamasız gelsin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *