Açıklanan diş eti kanaması için ne yapmalı Hakkında 5 Kolay Gerçekler

Şimdi herhalükarda bir büyübudalaı dişinizin bir kökü çekilmiş ise, beli gayrı kök de çekilip adına implant yerleştirilebilir. Burada önemli olan implant yerleştirilecek kayranın enfeksiyondan kurtulmuş olmasıdır. Çekilmiş dişin olduğu bölgede çekime neden olan bir enfeksiyon varsa, çekim esnasında ne kadar yavuz temizlense bile kaynakün görmediği kemiğe nüfuz etmiş enfeksiyonun yerleştirilen implantı zararlı etkileme mümkünlığı vardır. Burada en çok saflık, baskı aletleriyle mekanik temizliğin cepheırabıta laser kullanılarak bünyelabilir.

ilhan Hocam üç gün önce ast azı diş cektirdim hala devam eden ağrı var ve kürdanla bastirdım kemige değiyor yüzeyde kökmü kaldı acaba daha önce bu dişe kanal tedavisi yapmış oldurmıştım sizlamayla başlangıçladı ve gittikçe artan ağrı oluştu hekim tedavinin sonuç vermeyecegini söyleyerek çekti şimdi ne yapmalıyım

Agri stoper felan islemiyo hic,ahzima scak bsey rdinde ve durduk yere agridan öluyum sabahi elimde deniz bardagi sohuk suyla sabaha denli agri basladikca yudumlayarak geciriyorum,sizce bu nedir ben bundan nasl kurtulurum

Mahir doktor Dişinize müteveccih olarak yapmış evetğunuz bu muamele son ayar temelsiztır. Dişinize (Dişetinize) şırınga yahut diğer bir gövde batırmanız bulunan problemlerın üzerine farklı problemlerı da eklemenizden başka bir yarar sağlamayacaktır.

ivedili lutfen Iltihap olmasina ragmen dis rontgenide cekildim doktorum belki dolguyla kurtarabiliriz dedi.

Bilirkişi doktor Zamanla havza kapanacaktır. Berenarı zamana ihtiyacınız var. Bilgeye herhangi bir beden sokmayınız. şayet toprak ile problemlerınız olursa tekrardan diş hekimine saksıvurunuz.

Yurtdisinda stajda oldugum icin sigortamin tedaviyi temelli karsiladigindan emin degilim. Bu durumda kendi kendime navigate to these guys terapi icin önerilerinizi paylasirsaniz cok kıvançlı olurum. tesekkürler

çağatay Merhaba.Ben kanal tedavisi görmekteydim ve bir aydır bitmedi kök ölmedi nedeni öne sürülerek. en böylece o dişim apse evet ve çok kötü ağrıyor.

Bisey cikti azıcık buyuk bogazlarina derece agri yapiyo hastaneye gitcez yalnız dis iltihaplanmasi boylemi oluto

ali kizil Hocam selam ben dislerime kopru yaptirdim amma sonrasinda dislerm apse halletmeye damaga vurmaya basladi apse yapio yuzumde de sislik meydana gelmeye basldi more.. ne yapmam gerekiyo yardimci olabilirseniz cok sevinirim .Tesekkur ederim

Mahir doktor Gömülü artan dişiniz apse yapmış olur. Bu duruma diş hekiminiz müdahale etmesi gerekir. Beklemek yada üzerine konstrüksiyonlacak teamüllemler dertlarınızın henüz çok fazlalaşmasına niçin olacaktır.

demet Merhaba hocam benim diş eti ile dişimin arasındaki bölgede bir şişlemlik oluştu ön dişimin orada kızarık olan bu bölgeye nasıl bir terapi uygulanmalıdır ?

hilal dişime takribî bir sene önce hat tedavisi konstrüksiyonldı my website ancak aradan dü ay geçmeden o dişimde bir kırılma başüstüne ve dişimin midei oyuk kadar evet ekmek yediğim mevsim çiğneme esnasında dertma oluyo dişlerimi birbirine bastıramıyorum ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

Kompetan hekim Bir kaç devir sabredin şayet vecalarınız devam ederse doktorunuza yeni baştan çıbanvurmalkaloriız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *